close

lady gaga1.jpg  

 

這首歌應該是在捍衛同性戀的婚姻,敘述與一個熱情的西班牙女孩相戀,卻沒有法律的保障。不論這些,這首曲風真的很吸引人,恍如置身西班牙,看見甜美的女孩在你身旁翩翩起舞的模樣,旋轉拍拍手之類很民族的風味,這張專輯每首歌都讓人驚喜,包括Government Hooker(娼妓政治學)、Bloody Marry(血腥瑪莉)等多變的風格,讓古小雞對這張專輯越聽越是著迷。

還沒支持一下的,該衝了。

 

Youtube-LadyGaga-Americano美國夢

♥♥♥♥♡

I met a girl in east LA
我在東岸遇見一位女孩
In floral shorts as sweet as May
穿著花漾的小短褲是那麼的可愛
She sang in eights in two Barrio chords
唱著輕快的西班牙的歌曲
We fell in love, but not in court
我們相愛,但不合法

La la la la la la la
啦啦啦啦啦啦
La la la la la la la
啦啦啦啦啦啦
La la la la la la la
啦啦啦啦啦啦
La la la la la la la
啦啦啦啦啦啦
La la la la la la la
啦啦啦啦啦啦
La la la la la la la
啦啦啦啦啦啦

I don't
我不
I don't
我不


Aaaahhh America Americano
啊~~~阿美利堅~~美國夢
Aaaahhh America Americano
啊~~~阿美利堅~~美國夢

Mis canciones Son de la revolución
高唱著革命的頌歌
Mi corazón Me duele por mi generación
心疼著這樣的世代

If you love me We can marry on the west coast
如果你愛我,我們就可以去西岸結婚
On a Wednesday,En el verano en agosto
某歌八月的某個星期三時結婚

I don't speak your I don't speak your Languagono
我不會說也聽不懂你的語言
I don't speak your I don't speak your Jesus Cristo
我不明白也不信仰你的耶穌
Aaaahhh America Americano
啊~~~阿美利堅~~美國夢
Aaaahhh America Americano
啊~~~阿美利堅~~美國夢

I will fight for, I have fought for How I love you
我會為了、我已為了愛你而戰
I have cried, for I will die for How I care
我會為你而哭,我會為了你而死
In the mountains, las campanas Están sonando
山中的鐘聲響起
Todo los chicos, y los chicos Se están besando
男孩們接吻、女孩們接吻


I don't speak your I don't speak your Languagono
我不會說也聽不懂你的語言
I don't speak your I don't speak your Jesus Cristo
我不明白也不信仰你的耶穌
I don't speak your I don't speak your Americano
我不會想也不敢想你的美夢
I don't speak your I won't speak your Jesus Cristo
我不信仰也不虔誠你的耶穌
Aaaahhh America Americano
啊~~~阿美利堅~~美國夢
Aaaahhh America Americano
啊~~~阿美利堅~~美國夢

Aaaahhh America Americano
啊~~~阿美利堅~~美國夢
Aaaahhh America Americano
啊~~~阿美利堅~~美國夢

Don't you try to catch me
你不試著抓住我嗎?
Don't you try to catch me No, no, no, no
你不試著抓住我嗎? 不,不,不,不
I'm living on the edge of
我活在邊緣上
Living on the edge Of the law, law, law, law
我活在那法律邊緣
Don't you try to catch me
你不試著抓住我嗎?
Don't you try to get me No, no, no, no
你不試著抓住我嗎? 不,不,不,不
Don't you try to catch me
你不跟我在一起嗎?
I'm living on the edge of the Law, law, law, law
我們都活在法律的邊緣

arrow
arrow

    古古雞 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()