close

 

每個人的聲音表現都很平均,其中最喜歡Santanna有點點沙啞的聲音,挖喔~真的因為這首歌讓我越來越愛這位風流又霸氣的拉拉。我不曉得這樣說會不會冒犯到娜迷,但我是真的更喜歡這樣的版本,可能先聽了這個版本才回過頭聽娜姊的,所以對GLEE版有初戀的感覺,而且奔放又歡樂,古小雞真的揪尬意!!

另外畫面真的好美,關於最後一集的全國賽會有甚麼驚爆的結局?會遇到甚麼樣的瓶頸?會不會有駭人的組合又出現呢???(其實我已經看了,但念在台灣還沒播還是別爆雷好了~:)

I Love New York

♥♥♥♥♡

I don't like cities But I like New York
除了紐約,我不愛任何城市
The famous places to visit are so many
有好多有名的景點

Other places make me feel like a dork
其他地方總讓我覺得很白癡
I told my grandpa I wouldn't miss on any
我告訴我的祖父:我一個也不會錯過

Los Angeles is for people who sleep
洛杉磯讓人昏昏欲睡
Got to see the whole town
讓我們逛遍整個紐約
Right from Yonkers on down to the Bay
從揚克斯市到海灣

Paris and London Oh baby you can keep
寶貝,巴黎和倫敦你就自己留著吧
Baby you can keep Baby you can keep
自己留著吧 我才懶得去

Other cities always make me mad
其他城市總讓我生氣
Other places always make me sad
其他地方總是那麼無趣
No other city ever made me glad
沒有城市讓我這麼開心
Except New York, New York
除了紐約 紐約!
It's the old New York
就是紐約!
I love New York I love New York
我愛紐約 我愛紐約
New York, New York
紐約紐約♥

If you don't like my attitude
你若不喜歡我這樣的態度
Then you can get lost
那你就別來

Manhattan women are dressed in silk and satin
曼哈頓女人穿著絲綢緞面

Just go to Texas Isn't that where they golf
那麼想打高球那就去你的德州

There's just one thing that's important in Manhattan
在曼哈頓只有一件事情是重要的
New York is not for little wussies who scream (AAA!)
紐約不適合總是尖叫的弱者
Pick up a date Maybe seven Or eight
釣七、八個對象來玩玩吧

Paris and London Oh baby you can keep
寶貝,巴黎和倫敦你就自己留著吧
Baby you can keep Baby you can keep
自己留著吧 我才懶得去

Other cities always make me mad(Make me mad)
其他城市總讓我生氣
Other places always make me sad(Make me sad)
其他地方總是那麼無趣
No other city ever made me glad
沒有城市讓我這麼開心
Except New York, New York
除了紐約 紐約!
It's the old New York
就是紐約!
I love New York (New York, New York)
我愛紐約♥
I love New York (New York, New York)
我愛紐約♥♥
New York!
紐約紐約♥♥♥

We've sailed the seas
航遍大海
And we've been the world over
到過世界各地
We've been to Mandalay
去過瓦城
We've seen the Sphinx
看過人面獅身像
And seen the Cliffs of Dover
見過多佛港的峭壁
And we can safely say
我可以直說
New York!
我最愛的就是紐約

Other cities always make me mad(Ooo!)
其他城市總讓我生氣
Other places always make me sad(New York!)
其他地方總是那麼無趣
No other city ever made me glad
沒有城市讓我這麼開心
Except New York, New York
除了紐約 紐約!
It's the old New York
就是紐約!
I love New York (New York, New York)
我愛紐約♥
I love New York (New York, New York)
我愛紐約♥♥
I love New York (New York, New York)
我愛紐約♥♥♥
New York, New York
紐約紐約♥♥♥♥
New York, New York!!
紐約紐約♥♥♥♥♥

arrow
arrow

    古古雞 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()